"dia" yang memahamiku

 
salam 1 Malaysia semua..
hari ini nak share sesuatu dengan kamu semua mengenai..
"mesej free daripada 22990, 22228 dan 27773"
siapa pernah dapat mesej daripada number tersebut cepat angkat tangan..!!
hehehe
 
saya bukan nak share pasal mesej-mesej tersebut sahaja tapi nak share
"masa number-number ini send mesej kepada kita kadang-kadang sangat bertepatan 
dan berkait dengan diri kita pada masa itu"
faham tak nih??
hahahaha..
okey..okey..okey..saya bagi contoh yea..
mari scrool bawah entry nih sampai habis..
"daripada 27773 (RM0.00 Mengapa perlu bersendirian?! Ceriakan hidup anda dgn SMS & MMS
rakan2 baru di MyChat. htr ON MYCHAT ke 27773. RM0.15 'SMS htr. SMS terima
adalah percuma"
 
dan pada masa yang sama, mesej ini dihantar semasa saya sedang bisy membuat 
homework online business statistik dalam bilik sorang-sorang last week time cuti raya haji..
masa itu tak dapat nak join kawan-kawan yang lain berjalan-jalan ke bukit jambul..
nampak sangat 'dia' prihatin kat saya..hahaha
"daripada 22228 (RM0.00 :Tambatlah hati si dia dengan memahami sikapnya. Dia pasti
akan lebih menyayangi anda. Hantar ON RW utk Rahsia Wanita dan ON RL utk Rahsia Lelaki ke 22228"
dan pada masa yang sama, mesej ini dihantar semasa saya sedang 'berselisih faham'
dengan seseorang..time tuh jugak saya ketawa sorang-sorang disebabkan
mesej tersebut..yelah, nampak sangat "dia" tengah tahu saya tengah 'berperang'..
hahahaha

"daripada 22990 (RM0 > Berjanji akan mencintai yang satu? Jom m/turunCall Me Tones Kau 
Satu-Satunya skrg dgn mdail *888*104254 & tekan Call..RM1.50 ' CMT -theCube"
dan pada masa yang sama, mesej ini dihantar semasa saya sedang menaip entry 
baru-baru ini yang bertajuk "kenapa seseorang curang"..
hahahaha..lawaknya..adoii..
mesej ini memang kebetulan saja kot di hantar kepada saya..
yelahhh..walaupun kebetulan tapi agak pelik..hahaha
okey, saya akan berjanji mencinta yang satu iaitu Allah dan my parents..
: ')
"daripada 22990 Cinta sejati tidak mementingkan harta dan rupa. Dptkan CallMeTones Kau
Satu-Satunya di hati _ UK's di the cube skrg. Dail *888*167761# & berpeluang bawa pulang 
GalaxyNote2"
dan pada masa yang sama, mesej ini baru sahaja di hantar sebelum saya bersiap untuk
solat maghrib tadi...yang mesej kali ini tiada mengena masa itu..hehehehe
 
sekian..hehehehe
Copyright © Nonita Fabric | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in