Wishlist Untuk Raya Tahun Ini

 

Hello gojes !! ewah-ewah, suka sangat panggil orang gojes-gojes kannnnn..hari ini dah masuk hari ketiga umat Islam berpuasa, alhamdulillah, rezeki pun makin "ada".. yelah, nak cari duit untuk tanggung hidup ini..tskk tskk T-T..suka sangat emo tau..bukan mak bapak tak bagi duit, tapi agak-agaklah kan kalau dah umur 21 ni masih nak minta duit dekat mak bapak nak beli itu ini..especially gadis macam aku ni yang suka sangat-sangat shopping..auuuwwww..

So, aku kena kerja kuat-kuat..nak capai hajat aku sempena raya nanti..yihaaa!! doakan aku tauuuu..ada banyak nak beli untuk beraya nanti..hihi..nak beraya rumah kawan-kawan, kenalah comel-comel..kahkah..yang paling penting, raya ni tak pakai baju raya kot..tak sempat nak hantar rumah untie aku jahit..yelahhhh, kalau hantar awal-awal pun mana nak siapkan..customer dia lagi penting..kehkeh..family sendiri belakang citer..hmmmm..

Kejap lagi aku senaraikan wishlist untuk raya tahun ini keyyyy..nak borak-borak dulu dalam blog ni, nak luahkan segala kepedihan hati yang aku lalui selama beberapa hari ini..pasal bisnes..okey fine, memanglah adat bisnes ni kita kena layan customer elok-elok kannnn..betul tak..tapi kadang-kadang letih jugak nak layan diorang bila sibuk tanya itu ini tapi akhirnya tak beli..penat tau tak..habis topup aku..huhu

Tapi nevermind, aku dah terbiasa dengan perangai customer macam tu..tapi ada jugak customer tetap aku yang selalu singgah blog ni nak tengok barang-barang baru..hihi..sayanggggg korang..okeylah, meh sini tengok wishlist aku..first time tau buat..dah tu nak beli dengan duit sendiri..Alhamdulillah..baru best..kehkeh

1. Dress Raya 2 pasang
2. Shawl Halfmoon 2 helai
3. Molly BB Doll Foundation
4. Lip Tint 2 Botol
5. Kasut Raya 1 Pasang
6. Handbag 1
7. Casing Handphone 1

So, kalau kira total, memang kali ni habis RM300..tak pelah, guna duit sendiri jugak punnnnn..hihi..okeylah, bye..terima kaseh sudi baca uolzzz..share lah dekat komen wishlist korang pulak yauuwww...^_^
Copyright © Nonita Fabric | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in