Mengunyah Je Laaaaahh

  

Soooooo ya,
bukan SOYA..so, yup aku tengah mengunyah sekarang..sambil menaip entry yang entah apa-apa..hahaha..maaflah, blog ni dah aku bersihkan tempoh hari, tapi bersawang lagi..maklumlah, blog budak yang belum kahwin..kalau dah kahwin nanti kemas leee tuuu..

Oppsss ya,
mungkin agak terperasan sebentar sebab daku tahu tak ramai pun yang singgah baca-baca blog daku ini..tapi rasa-rasanya jumlah pengunjung blog *sebelah kanan blog* semakin bertambah..nak mencecah 100 ribu dahhh..dulu susah sangat nak dapatkan 10 orang pembaca pun..yelah, budak baru belajar kan..sekarang dah ini je kome fokus, maka naiklah jumlah pengunjung blog..kehkeh..*sambil korek sisa makanan kat gigi*

Ehhhhh ya,
aku saja nak taip-taip entry ini, sebagai cara panaskan jari jemari aku yang dah lama kaku duk tekan butang handphone ja..main candy crush..andd oo ya, aku sebenarnya manusia paling ketinggalan zaman sebab baru terhegeh-hegeh taksub dengan candy crush..sebelum ni aku ingatkan game tu jenis game boy..so malas nak ambik tahu..last-last bila ehemm sendiri yang main dan bagi tengok, aku main sampai batery low kat handphone dia..bila daku dah tak tahan berjauhan dengan game itu, barulah daku install kat handphone sendiri..pelik tapi benar..

Ehemmmm ya,
*sambil teguk air*..makanan yang dikunyah pun dah habis..masa untuk fokus membuat laman web sendiri pulak..khas untuk butik baju daku itu..

And oohh ya,
last but not least, ewahh..macam dah buat karangan english pulak kannn..baru-baru ini daku terjumpa beberapa buah blog yang cuba copy paste ayat promosi produk yang aku jual..marah??ehh tak lah..aku tak marah pun, sebab dah adat berblogging ni kena biasa dengan copy paste..hahaha

k, bye, masa untuk kunyah benda lain pulak..




Copyright © Nonita Fabric | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in