idola Nita Asnita

 
okey-okey-okey..
apa yang okey ni?? hahaha...ni cuma entry pasal idola saya..seorang pemain bola sepak negara
 Malaysia..of course lah Malaysia sebab saya tak minat pemain bola sepak luar negara..
hahaha

saya mula minat dia semasa pasukan negara kita vs Indonesia sukan hari tu..
idola saja lah..tak boleh lebih-lebih..huhuhu
cuba kira berapa bulan saya selalu cari news about dia?? hehehe

sebenarnya saya ni perempuan yang langsung tak tahu apa-apa pasal bola sepak pon..
sebab memang tak pernah nak tengok..tapi sekarang ni bola sepak saya
akan selalu cari news pasal mereka..
mehh sini nak bagi sedikit details about him..

name : syahrul azwari bin ibrahim
Date of birth : 12 January 1993 (age 19)
Place of birth : Tanah Merah, Kelantan, Malaysia
Height : 1.75 m (5 ft 9 in)
Playing position : Striker/Winger

sebenarnya i have a dream iaitu suatu hari nanti saya nak tengok idola saya ni 
depan mata saya dia main bola sepak...fuhhh!!!

angan-angan memang sangatlah tinggi..hahaha...tapi tak da yang mustahil kan kat dunia ni..
manalah tahu dia datang ke Penang ni buat persembahan (ehh! bola pun ada persembahan ka?)
hahahha..tak da lah..gurau ja tu..
bawah ni ada video dia sepanjang menjadi pemain bola sepak negara !!
yeahhh..go..go..go Harimau Muda (^_^)

Dia ni jugak mengaku penah bekawan dengan pelakon Fizo Omar uh..
"Sebenarnya, Fizo adalah kawan kepada abang saya. Jadi saya pernahlah berjumpa dan berkawan dengan dia. Itu pun sekejap saja. Fizo ni dulu main bola sama pasukan dengan abang saya," ujarnya.

 Dia jugak bertegas dia tak akan tingggalkan arena bola sepak sebab semua family dia termasuk ayah dia pemain bola sepak.. Bagus lah kan.. HHE
 
"Sebenarnya, kali pertama saya menendang bola sewaktu saya berumur 6 tahun lagi. Itupun selepas saya diajak oleh abang saya iaitu Shariful Ibrahim, 30, yang kini bertugas sebagai jurulatih pasukan Kuala Lumpur bawah 12 tahun. Sekarang ini, adik saya yang baru berusia 15 tahun pun sudah jadi pemain untuk kelab di Kelantan.
"Seorang lagi abang saya yang bernama Ismail Ibrahim pernah bermain bola dalam peringkat daerah di Kelantan.
"Ayah saya pula hanyalah seorang jaguh bola kampung saja. Kalau nak cakap pasal popular, saya rasa abang sayalah (Safuan) yang paling popular di kalangan peminat bola sepak tempatan berbanding kami 5 beradik yang lain," katanya.

 OK. Sapa yang melatah kat sini? Boleh amik borang yerr, sebab dia suka perempuan melatah..

Saya ni suka perempuan yang melatah. Saya rasa mereka ni penghibur," ujar Syahrul sambil ketawa.

video syahrul azwari berentap

 










                                                                                                 

                                                                                                      The Penaip Blog,
                                                                                                      Nita Asnita
Copyright © Nonita Fabric | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in