selamat harijadi Nita !!

  

hei..hei..hehe..tak update blog baru-baru ini sebab saya bisy..haha..amboii, baru nak masuk kelas kuliah 
minggu pertama dah cakap bisy..haha..
tak bisy sangat pun..cuma bisy nak cari kelas kuliah setiap subjek..hihi
maklumlah, orang baru di sini..

hari pertama kelas kuliah ialah subjek "introduction of management"..
subjek yang ni best sikit sebab tiada kira-kira, number-number tu..hehe

buku best jugak..hahahha..harga rm69..kena beli jugak sebab kos ini ada kuiz..
kuiz sangat penting sebab itu kira markah free untuk kami..
(sebab boleh tengok buku masa kuiz online nanti)
hahaha..best kann...

hari kedua kuliah, macam biasalah, pening cari dewan kuliah masing-masing..
hehehe..tapi hari kedua ni best sikit sebab hari ni hari jadi saya..!! 
memang hari kedua kuliah ni rasa cool sangat..
entah apa sebabnya..: p

sempena hari jadi saya yang ke 20 tahun ni, saya dapat wish dekat 150 wish sahaja..
tapi bestlah sebab ada jugak orang yang masih ingatkan saya..
dan memang tak boleh lupa sebab malam tu senior yang sama befday with me
ajak sambut befday sama-sama...besttttt sangat sebab diorang memang sporting..
 makanan pun sedap-sedap belaka..*makanan free memanglah sedap*
 
kesempatan ini nak ucap untuk kak hariani harris..happy birthday yang ke 22..
semoga dipanjangkan jodoh dan umur akak..terima kasih ajak sambut semalam..
rasa terharu pun ada jugak..huhu
 
hari ketiga kuliah best jugak sebab my lecture untuk subjek mikroekonomi
sangat baik..bagi sayalah..saya lebih senang untuk terima apa yang dia ajar..
mungkin sebab dia orang Melayu..jadi bahasa inggeris yang dia ajar senang sikit nak faham..
 
hari ini ke kuliah sendiri-sendiri sebab nama saya bermula dengan huruf A..so, ari ni memang kelas saya..
kawan-kawan lain kelas esok..memang hari ni saya sangat berdikari okeyhh..!!
sebabnya saya naik bus sorang-sorang, saya berjalan sorang-sorang..nasib baik kelas hari ini
1 saja..hehe..balik bilik terus tidur..
 
walaupun sebenarnya hati ni macam nak nangis bila ada senior-senior cerita yang subjek ini 
susah, tapi saya kena jugak belajar...1st reason, sebab mak saya nak sangat saya ambil kos ini
especially bila dapat usm..yelahh..kos management di usm sangat menguntungkan..
bila kuar nanti senang nak dapat kerja..insyaAllah..
 
2nd reason, sebab saya ingat kata-kata ni
"Tuhan tak akan membebani seseorang hambaNya melainkan sesuai 
dengan kesanggupanNya"
insyaAllah, kalau niat kita baik nak masuk u, Tuhan akan permudahkan segalanya..
 
percayalah, kita kena kuat..mana ada benda yang senang kalau kita tak 
belajar lagi kan...betul x?? hehehe
 
doakan saya lebih matang, lebih pandai berdikari, lebih mudah fokus belajar..
aminnnnnnnn..
 

 


jangan sedih-sedih wahai cik Nita..
Allah is the best listener..(^_^)

sekian...



Copyright © Nonita Fabric | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in