Aku Memang Suka Tangkap Gambar

 

Bangun ja dari tidur, apa yang aku capai??? kali ini bukan handphone yang aku capai dulu, tapi laptop..kenapa?? sebab aku nak taip entry kali ini panjang-panjang..sebab aku mimpi yang aku dapat beli sebuah kamera Nikon..huhuhu.. T-T..sebenarnya, dulu aku tak lah minat kamera-kamera bagai ni..nak beli apatah lagi kan..mahal kot..tapi aku tak tahu kenapa semester ini aku lebih kepada benda-benda elektronik..sampaikan handphone Samsung Ace aku tukar kepada handphone Samsung Grand..gittewww..dan Mr. A aku siap pesan lagi, lepas ni beli iPad pulak yer..kuang kuang..!!

Pertengahan semester tu aku ada luahkan perasaan "mahu" ku kepada kawan-kawan terdekat yang aku minat sangat dekat kamera Nikon/ Canon yang besar macam gajah tu..tapi diorang tak galakkan beli sebab aku nak beli pun just suka-suka, bukan untuk kerja pun kan..kira macam membazirlah jugak..so, harapan terkubur..ada benarnya jugak apa yang diorang kata tu keennnn..tapi dalam hati Tuhan ja yang tahu..nak sangat !!! -.-

Sebenarnya, aku memang suka tangkap gambar..suka sampai dalam tandas pun boleh tangkap gambar..hahaha..adoii...hobi kot..-.- Rugi tak bagitahu cikgu sekolah rendah dulu yang hobi aku "tangkap gambar"..hikhik..yang paling aku suka, tangkap gambar pakai tangan sendiri..amboiiiii...hahaha..sebab boleh pose ikut keselesaan..haha..macam model pulak..=.=
 
 






 
 
Dan aku rasa bukan aku ja yang ada hobi macam ni..korang pun kannnnn??? hehehe..tak nak ngaku, sudah.. tapi yang lagi best bila tangkap gambar orang lain dan orang tu pun puas hati dengan "tangkapan" kita..haha...mak kauuuu, ayat macam budak tadika -.- In shaa Allah, kalau aku ditakdirkan untuk menjadi fotografer pun aku tak kisah.. tapi nak jadi businesswoman dulu lahhh..kehkeh

Okeylah, sekian saja dari cikmissnita pada hari ini..rajin sangat sampai taip dua entry sekaligus..hehehe..sekian, terima kasih sudi baca.. ^_^
Copyright © Nonita Fabric | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in