Antara Jenis Sifat Manusia Yang Negatif

 

Aipppp.. Lama tak pernah update apa-apa entry dalam blog kan.. maklumlah, sekarang dah nak dekat final exam.. Mood pun lebih kepada "nak baca buku" tapi tak baca-baca jugak.. Tu salah satu sifat seorang pelajar macam aku.. Bila result dah nak keluar baru terhegeh-hegeh takut bagai nak ternampak hantu..hehehe

"hehehe" ja?? yelah, hari ini hanya mampu ketawa macam tu saja.. tersengih-sengih sikit, sebab tengah memikirkan masa depan seorang gadis macam aku yang mempunyai impian yang sangat BESAR !! yer, sangat besar, hanya orang yang rapat dengan aku ja yang tahu apa "impian" aku tu dan impian tu memang macam menunggu bulan jatuh ke riba...hukhuk..in shaa Allah, nanti aku kongsikan impian aku dengan pembaca :'(

Tapi.. tapi.. tapi..aku tengah usahakan mencari inisiatif untuk capai impian aku tu, belum cuba belum tahu..yer dakkk?? baiklah, baiklah..berbalik kepada tujuan utama entry..di bawah ni aku ada listkan senarai sifat manusia yang mungkin ada dalam diri masing-masing, atau orang lain..hehehe..yang buruk kita cuba hindarkan, yang baik kita cuba kekalkan..peace yo !! ^_^

 
 Talam Dua Muka
 
kedekut

 
Mengumpat
 
 
  
Sombong


 
        Panas Baran
 
Pemalas

 
Penipu
  
Dengki
 
 
 p/s : cuba muhasabah diri, kita hindari semua sifat negatif di atas ^^, in shaa Allah hidup akan lebih bahagia..hahaha
 
Copyright © Nonita Fabric | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in