Sebab-sebab Izzue Islam diminati ramai

 

Heloowww...pssttt pssttt..korang kenal tak dengan pelakon dan penyanyi kumpulan Forteeen yang bernama IZZUE ISLAM? Aku bukan apa, kalau korang nak tahu beliau ni semakin dikenali ramai semenjak kemunculan beliau dalam DRAMA tempatan iaitu SEBENARNYA SAYA ISTERI DIA..atau pun orang sebut ringkas - ringkas, "SSID"..yang ditayangkan setiap hari JUMAAT pukul 9.00 mlm DI TV3..
 
kredit by google
 
Kalau korang nak tahu jugak, aku merupakan salah seorang peminat beliau...hikhik..dan aku saja guna perkataan "beliau" sebab aku hormat kat Izzue ni..hahaha..gittewww..aku mula minat dekat dia ni semenjak dia jadi penyanyi dalam kumpulan Forteen lagi..sebab aku suka tengok fesyen rambut dia..kemas gitewww...

 
Ini gambar sebelum Izzue potong rambut lagi, time ni masih bergiat aktif dalam nyanyian
kemas tak kemas tak??? okey, serabut, aku ja yang suka nampak.. =.=
 
Yang ini gambar selepas potong rambut, misai dan janggut..
Tapi nampak dia terlebih muda pulak..kahkah
 
Ini drama HOT dimana IZZUE berlakon menjadi hero dalam cerita ini.
okey okey okey..tak nak letak banyak-banyak gambar dia dalam ni, takut tak muat sebab banyak sangat..
kat bawah ni aku senaraikan sebab-sebab dia di minati ramai dalam cerita SSID ni.
 
1. Dia tak control macho bila berlakon
 
 
2.Nampak COOL
 

3. Suka buat memek muka macam ni
  
4. Pandai berlakon walaupun dia baru suam-suam kuku dalam industri lakonan
 

5. Dia tak sombong dengan peminat-peminat dia
 
 
okey..itu sahaja, selebihnya korang bolehlah share dalam blog ni sebab-sebab dia diminati ramai..
hehehe..lagi 1, sebab muka dia ala-ala korea..erkk???haha..merepek =.='
 terima kasih sudi baca. ^_^
Copyright © Nonita Fabric | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in