Muka Kena Make-Up

 
Perempuan, kalau tak main mekap-mekap memang tak sahkannn...ishh ishh..last saturday, ewahhh, main cakap orang puteh pulak dahhh..aku dengan kawan iaitu Yatt dan Shirah lepak kat bilik Shirah setelah penat bermanja-manja dekat shoping mall Bukit Jambul pagi tu..kitaorang saja nak main mekap-mekap,tak pernah nampak muka masing-masing bila kena mekap..hihihi..gatal sangat tengah malam tu jugak kami mulakan mekap-mekap ni..

Muka yang pertama sekali kena mekap, aku..tapi terus terang aku tak suka tengok muka aku bila dah kena cat-cat warna warni tau..nampak matang gilerrr..haishh..tak suka..tak dapat bayangkan macam mana nanti muka aku bila majlis kahwin aku..mesti nampak matang..huhuhu

Antara barang yang aku guna untuk mekap-mekap ni adalahhhhh...foundation Avon, Lipstick Silky Girl, Bedak Compact Maybelline (tutup hijau), Blusher biasa (lupa), Eyeliner Sasa..simple mimple ja..meh tengok aku mekap sendiri muka aku..kihkih..hampir semua barang tu Shirah yang punya tau..malu i..hehehe
 

 

 
 
  

 
 

 

Sekian, terima kasih !

Copyright © Nonita Fabric | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in