Saya Mencari Dropship Untuk Produk Kecantikan + Baju

 
Dropship BLOG CIKMISSNITA Kini DIBUKA!

Apakah Dropship?
1. Satu teknik bagaimana kita menjana pendapatan hanya menjadi 'MIDDLEMAN' atau orang tengah. Antara Pelanggan & Supplier.
2. Di sini, anda mencari pelanggan, kami akan proses order pelanggan anda dan melakukan penghantaran terus. Kerja anda hanya perlu promosi & TIDAK PERLU SIMPAN STOK. Mudah bukan?

Mengapa perlu bersama Kami?

1. Produk2 yang kami tawarkan utk dropship adalah produk2 yang mendapat permintaan tinggi di pasaran. Sama ada pasaran offline mahupun online.
2. Margin (keuntungan) yang kami tawarkan juga SEHINGGA 30% untuk setiap produk.
3. Berurusan dengan kami amat mudah, sistematik, dan pantas. (MENGIKUT TERMA & SYARAT YANG DITETAPKAN).


Antara KEISTIMEWAAN bila jadi dropshipper aku :
1. Anda tidak perlu pakai modal sesen pun wehhh...keuntungan 100% milik anda.
2. Anda tidak perlu nak bungkus dan pos semua barang2 tu..nanti suplier yang buat semua tu
3. Bila jadi dropship saya, korang boleh untung banyak..kadang-kadang, boleh mencecah RM50 dalam masa sehari mengikut kerajinan korang lah..

MACAM  MANA NAK JADI DROPSHIP :
  • ADD facebook saya dahulu,  http://www.facebook.com/Nitas92
  • Setelah itu, saya akan invite anda ke dalam group dropship saya dan automatik anda menjadi ahli dropship saya.
  • Dah jadi ahli, bolehlah copy paste gambar produk-produk dalam group tu yer..


Copyright © Nonita Fabric | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in