aku sayang kamu



woowww..!! bom da baa baommm!! hihihi..tengok tajuk entry aku cepat..sangat menimbulkan kontroversi tengah hari buta ni..^^ "AKU SAYANG KAMU"..what??why??untuk siapakah kata-kata romantis itu??
ehemm..bismillahirahmanirrahim..khas aku tujukan untuk kawan-kawan aku yati, shirah, haziqah dan ariff..
kikiki..

alhamdulillah..duduk USM ni semakin hari semakin buat aku gembira sebab masih ada kawan-kawan yang ambil berat tentang diri ini..and i admit that aku memang selesa dengan diorang..kalau nak bermanja-manja, cari saja diorang ni..hahahaha

kamu memang kawan yang terbaik..terima kasih sebab terima aku apa adanya..dan honestly, bila dengan diorang aku rasa macam aku ni seorang budak kecil dan diorang adalah kakak-kakak aku..^^
memang benar orang cakap, tak kenal maka tak cinta..hihihi..dan sekarang aku dah kenal korang dan aku sayang korang...pehhhhhhh..!! ayat tak boleh blah..hihihi

semalam adalah moment yang paling best sangat..i have fun more than before..kalau boleh tak nak balik, kami takkan balik..T-T ..thanks so much my beloved person, Ariff, yang sememangnya tak pernah tinggalkan aku sorang-sorang..aku sedih dia ada..aku happy dia lagilah ada..hahaha ^^

meh sini aku bagi tengok kawan-kawan aku yang comel..cantik..dan hensem..*tak tipu bha

muka tak sabar nak makan steamboat..kahkahkah
dari kiri, haziqah, yatt yatt dan ehemm..aku : p


tengoklah diorang..aku sibuk ajak bercakap diorang tak layan pun..T-T
hahaha..dan paling penting kamera yang difokus..


tadaaaa !! cantik tak lukisan kat belakang kitaorang ni..kikiki
hati tengah kecewa ni sebab tak dapat makan steamboat seoul garden..
dapat tangkap gambar pun jadilahhhhhh!! 



ehemmm..pintu rumah siapalah ni aku tumpang..kikiki


muahahaha..try nak buat pose mood kecewa tapi tersenyum pulak...soryyyyy...^^



fiiwiittttt...anak gadis siapa ni??im sorry..im married..kahkahkah



woiiiiii...aku lapar masa ni..sangat lapar..sampai hati betul kedai tu tutup awal..T-T



kikiki..cita-cita nak jadi model tak kesampaian..jadi model dinding ni pun jadilah..T-T



tengoklah muka aku bila dah lapar..hahaha..



 pintu rumah siapa pulak kali ni !!



 shhhhhhhhhhhhh !! senyap please ...



hahaha..one of the moment yang lawak semalam..
kesian shirah..terpaksa turun naik tanggal lif..kikiki



soryy..gambar kurang jelas di atas..tadaaaa..inilah shahirah..someone who very demanding...
kahkahkah..gurau



on de way nak keluar..shirah sempat lagi tangkap gambar muka frust kami..T-T



tengah tunggu ariff datang ambik untuk ke hammer bay pulak..huhuhu



 HAMMER BAY..so beautiful..memang betul haziqah cakap..takkan menyesal datang sini ^^



anak-anak perak..hihi..tadaaa..ini gmbr kat hammer bay..area queensbay tu..
so many seafood mehhh...hihihi..first time pegi sini..ambik order pun sampai 15 minit..



nyam..nyam ^^



ikan jenahak masak steam limau..kikiki



bon bon..^^ shirah yang comel..



wowww..inilah seafood kegemaran aku dan ariff..maaf, saya makan banyak sikit..hehe ^^



zzZZzz..pipi aku besar pulak dalam gambar ni..T-T
ambik gambar dengan haziqah..^^


hehehehehe ^^ 1..2..3..



with abang polis..hahaha..



sorry..anda terlalu comel..sebab tu saya nak tangkap gambar dengan anda..kikiki



yeahhhh !! kenyang..alhamdulillah..naik 1 kg lagi...: p


thanks to semua kawan-kawan yang hang out makan malam semalam..kikiki
kepada yang nak pergi tu, aku alu-alukan korang datang sebab anda takkan rugi..dekat dengan pantai pulak tu..hehehe..k byeeee..nak tido..!!
 



Copyright © Nonita Fabric | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in