rawatan menyihatkan mata


 hai..hello..hari ni semangat sikit nak update blog..kahkahkah *ketawa jahat*
sebab hari ni aku dapat sepasang mata yang sihat..!! how be like that nita oi??mehh sini nak share dengan wanita-wanita sekalian..kita nak cantik jangan sorang-sorang, kongsi dengan kawan-kawan yang lain..
untuk apa??supaya dapat mencantikkan lagi wajah anda..hahahaha.. *tipu*

terlebih dahulu, jom tengok mata nita sebelum memakai suatu alat yang sememangnya murah tapi best..


















gambar ni tak edit langsung yea kawan-kawan..cuba tengok disekitar mata nita..macam panda..T-T..
yelah, tak cukup tidur lah konon..untuk pengetahuan semua, mata orang ni lain-lain..maksud aku, ada sesetengah orang ni  kalau dia tak cukup tidur pun mata still cantik..ada pulak sesetengah orang ni, tak cukup tidur sikit mulalah mata jadi macam panda..T-T


















haaa...ni tak da kerja punya pasal..hahaha..pinjam Ariff punya spek mata kejap..yelah, dah mata macam panda sikit kenalah jaga dari cahaya matahari yang melampau..T-T..siap tanya Ariff lagi, "bawah mata ni gelapkan??" dan dengan muka yang kekenyangan dia mengukirkan senyuman ..(nak jaga hatilah tu)..hohoho














tadaaaaaa!!!! petang tu jugak aku singgah di farmasi sungai dua untuk beli benda ni..hihihi..murah ja..rm 1.60..tapi jangan fikir benda ni tak berbaloi tau walaupun murah..hihihi..benda ni aku cadang nak pakai semasa tidur..tapi gatal sangat tangan nak pakai sebelum keluar makan malam..hahaha..


















muahahaha..sebelum menggunakan benda ni, kena basuh muka dulu yea kawan-kawan..supaya tak da lah kotoran yang melekat terutamanya dibahagian mata..kalau tak silap aku cuma ambik masa setengah jam pakai benda ni..hihi..masa pakai benda ni kan, kata rasa sejuk ja..terasa macam di awang-awangan..kahkahkah..benda ni cuma boleh pakai sekali ja tau..


















haaa..ni gambar selepas aku pakai mask tu..sebelum keluar makan...tengok mata aku,bercahaya sikit..haha
tapi memang mata aku masa ni sedap sangat rasa..macam mata baru bangun tidur..segar habis..tak percaya?? cubalah..belum cuba belum tau..kikiki..^^

p/s : kita sebagai remaja perempuan ni kenalah jaga kecantikkan yang dianugerahkan Tuhan..walaupun benda ni nampak remeh but selalunya yang remeh itulah yang boleh merosakkan sesuatu..ehh..apa aku cakap ni..hehe..sory..ceramah panjang lebar pulak..by da way, terima kasih kerana sudi membaca..^^
Copyright © Nonita Fabric | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in