saya dapat duit..anda pun boleh !!


hello..hari ni bersyukur sangat sebab rezeki mencurah-curah ke ladang gandum..kahkahkah
tak dalah..ni nak cerita sikit pasal SAYS.COM..pernah dengar tak??kalau tak pernah tak pa..tak penting pun bagi orang yang tak nak jadi kaya..*merajuk

says.com ni salah satu web dimana anda boleh kumpul mata dengan duit..duit bersen-sen ja pun...suruh ja kawan korang tu klik link-link korang..tapi berbaloi..bak kata pepatah, kumpul-kumpul sampai bebukit..*okey, pepatah saya salah..T-T

aku dah join benda ni selama 5 bulan tapi aku stop sebab sekarang kena fokus study sikit..hahaha *konon
sekarang aku dah start balik main benda ni..senang saja kawan-kawan..meh tengok step kat bawah ni..^^


step 1.
anda pegi ke link bawah ni untuk mendaftar sebagai ahli..
yelah, kena mendaftar dulu, yea dak??hihihi
says.com (klik link sebelah ni)
kalau dah dftr anda boleh terus klik "dashboard" mcm gambar diatas.

*daftar yang saya maksudkan ialah anda kena isi maklumat2 yang dia minta tu..^^



step 2.
dah klik "dahsboard" anda, anda bolehlah klik "specials"
dia akan keluar gambar macam di atas ni.
then, klik ja mana2 gambar yang anda suka untuk promote barang dia..
then, dia akan keluar gambar macam di bawah ini..^^


step 3.
anda boleh share sama ada guna cara yang ini atau cara kedua nanti aku tunjuk
di bawah.
anda boleh klik lah nak share via facebook atau twitter.




step 4.
haaa....ni step yang termudah sekali..
anda klik dulu kat atas tu "dashboard".
then cari di tepi tu gambar macam contoh diatas..^^
then klik lagi..
 *p/s : dah klik nanti pandai2 lah copy and paste link yang dia bagi tu yea..
cara dia, gerakkan mouse anda ditepi sebelah kanan gambar yang anda nak promote tu.
nanti ada gambar "share" facebook,klik lah..ambik link dia..

step 5.
haaaaaa...!! tadaaa...ni lah nilai terkumpul aku sekarang..kalau rajin memang boleh kaya..
kikikiki
kalau nak tengok nilai ni anda klik ja "dashboard" tu.


step 7.
kalau nak lagi kaya, cari perkataan "referrals"
macam dalam gambar sebelum ni..
anda boleh invite rakan-rakan yang lain.
caranya cukup mudah, klik link yang macam aku bold di atas..paste kat facebook..hihi

SIAP !!
kalau dah jadi kaya jangan lupa kat aku pulak..T-T
Copyright © Nonita Fabric | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in