inilah ahli keluarga aku


wahh..!! hari ni aku nak update pasal ahli keluarga aku..aku jarang upload gambar-gambar diorang dalam facebook kan?? ada sebablah kenapa aku buat macam tu..hihi..^^

meh sini aku tunjuk satu persatu ahli keluarga aku mengikut urutan.. ^^

 
BAPA
tadaaa!! inilah segala hero bagi aku..dialah superman, batman, running man 
aku..masih muda lagi..kikiki..umur 49 tahun..dia tak suka sangat bergaya tapi
kalau anak-anak dia dah suruh dia pakai itu ini, dia ikut ja...sporting kan??kikiki
at da same time, dia suka sangat minyak wangi..tapi kena pandai pilihlah taste bau mcm mna
yg dia suka..kalau bab makan,alhamdulillah,bapa aku tak pernah cerewet..cuma dia kena
jaga kesihatan sebab kerja dia kerja berat..T-T
seorang bapa yang sangat tegas bab-bab agama ni..
kalau nak keluar ke pekan, kena minta izin dia dulu..kalau dia bagi, "SYABAS!!"hahaha
kalau dia tak bagi, "JANGAN SEDIH"..sebab mak boleh pujukkan..hahaha
by the way, I LOVE BAPA !!


MAK
huaaaa..muka adik aku ni selalu menyibuk..hahaha..muka diorang sama kan?
yess..!! memang sama pun..inilah mak aku yang cantik..dialah permaisuri hatiku..cehh..
walaupun sangat-sangat tegas orangnya dalam bab-bab akademik ni, tapi kekadang
tu aku rindu jugak nak dengar dia marah pagi-pagi..hahaha
mak aku ni alhamdulillah, jenis up to date jugak..hahaha..kalau bab-bab fesyen ni dia 
memang support habis..kikiki..dia tak banyak cakap sangat kalau dengan orang ramai..
dia suka nonton drama-drama kat tv3 tu.. kalau hero drama tu aaron aziz atau zul huzaimi,
memang confirm dia layannnn~~ dia suka kumpul tudung-tudung terbaru ni..
mak aku jenis bisy dengan urusan business sebab tu jarang masak..
tapi kalau dah masak, masakan dia memang gua tak boleh tipu bebbb..
sedappppp!!! muahahaha
by the way,I LOVE U MAK !!



NANA
adik perempuan aku selepas aku..yang sebelah kiri tu..
orangnya tinggi macam pokok kelapa..muahahaha ^^
pakai cermin mata since form 3 i think..budak yang sangat suka tidur..^^
tapi dia pandai masak..dia pandai menjahit..dan dia pandai cari gaduh..kahkahkah
tak suka bergaya sangat..natural is more important then make up..kikiki
seorang yang sukakan aktiviti lasak..kawad-kawad kaki tu, khemah-khemah...haaaa
tak cerewet about makanan..pakaian..seorang yang penyabar tapi kalau dah marah
aku pun takut..hahaha
by the way, kakak sayang kau !!


AWING
my adik yang terlalu manja..hahaha
my only adik lelaki dalam family..walaupun nakal tapi kadang-kadang pendapat dia pun 
boleh pakai..hmmmm...suka sangat makan telur..
hebat bermain badminton walaupun baru berusia 11 tahun..
dia pun tinggi jugak macam nana..T-T
suka berenang, main game dan tengok kartun..
paling penting, dia jenis cerewet dalam bab-bab pakaian macam aku..kikiki
dan yang buat aku sayang dia ni sebab kami sekepala..
kami suka sangat tengok cerita lawak-lawak dan
movie-movie dalam u tube..^^
by the way, kakak pun sayang kau !!



RIA
adik bongsu aku yang paling manja sekali dengan mak bapak aku..
every years sambut birthday dia..muahahaha
budak mata sepet ni orang pernah panggil budak jepun..hahaha
suka sangat makan kek..kfc..ais krim..haaaaa
tak pernah cerewet pasal makanan tapi sangat cerewet pasal pakaian..
budak yang very demanding aku rasa..
suka sangat tengok video klip lagu-lagu..
bijak menggunakan laptop di usia 7 tahun lagi..sekarang dia dah 8 tahun..
satu-satunya anak mak bapak aku yang rajin gilerrr study..
pandai melukis, dan dia memang budak yang baik..^^
syabas sayang..kakak sayang kamu..





Copyright © Nonita Fabric | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in