aku yakin korang pun pernah buat


haiiiii kawan-kawan..tengok atas..dongak cepat..tuuuu..yang tuuu..tengok tajuk aku dulu sebelum baca entry aku ni...krikk krikk..*bunyi cangkerik T-T

"aku yakin korang pun pernah buat" kann??hehehe..dalam dunia ni, memang banyak sangat spesies manusia..
perangai berbeza-beza..tapi apa yang aku nak share ni adalah benda atau perkara yang korang mesti pernah rasa dan buat seumur hidup kamu semua..perkara apakah itu??meh sini scroll mouse anda ke bawah slow-slow yea..

 

1. KENTUT
haaaaa...korang jangan tipu..tengok gambar di atas..kartun yang pakai baju purple tu..hahaha
tak kira lah di rumah sendiri ka, di sekolah atau pun di tandas tengah bercermin...hahaha..
kentut anda mungkin tidak berbunyi tapi bau dia tetap tak boleh anda sembunyikan..kikiki

     

2. BERCAKAP SORANG-SORANG DEPAN CERMIN
muahahaha..kadang-kadang kalau tak da kerja nak buat, korang mesti berdiri depan cermin then cakap sorang-sorang..kalau tak pun, practise nak senyum depan orang ramai nanti..kan3x..???hahaha..
paling tak pun, sebelum keluar bilik nak posing sikit depan cermin...yelah..nak meningkatkan keyakinan diri..tak gitu???muahahaha..^^

 

3. SAKIT PERUT SEBAB NERVES
huhuhu..ini aku tak boleh nak sangkal lah kan..semua orang kot pernah rasa..yelah, tengah nerves kan mesti sakit perut..bila sakit perut macam nak ke tandas..kan3x????
paling terasa bila dah perut dah kenyang then nerves terasa pulak..fuhhhh...





Copyright © Nonita Fabric | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in