Aurawhite Murah


AURA WHITE DAH UPGRADE !!
400 000 mg kepada 900 000 mg ..
harga dah promosi.. 20 FREE GIFT tetap dapat..
dan kesan pun semakin berbaloi-baloi..

HARGA RM135 (SEM) / RM145 (S&S)
FREE POS
FREE 1 SHAKER
FREE 1 3D MASKER
FREE 1 SABUN SUSU BERAS
FREE 2 EYE MASK COLLAGEN
FREE 4 FOOT DETOX PATCH
FREE 5 SHISEIDO MASK
FREE 5 PCS VITAMIN RAMBUT
FREE 1 OBUSE LIPTINT

AURA WHITE DAN FREE GIFT ADALAH SEPERTI GAMBAR DIBAWAH..

 


tadaaaa...!! mari sini aku ceritakan kebaikan minuman ni..aku cerita ni pun sebab aku sendiri tengah minum benda ni..hihihi..

1. kulit sentiasa rasa lembap
2. sakit-sakit sendi dah kurang
3. tak mudah letih
4. rambut makin lembut
5. bau badan berkurang
6. kulit memang cerah
7. bibir merekah makin kurang

okey..okey..okey..mesti ada yang tak percaya kan??aku sendiri pun kadang-kadang tak percaya dengan perubahan positif yang berlaku ke atas badan aku sendiri..tapi bila kawan-kawan dah tegur, barulah aku perasan..hahahaha..pehh...!! sebelum aku bagi tengok gambar aku sebagai bukti minuman ni berkesan, mari sini aku tunjukkan kat korang apa kandungan minuman ni..

 RAMUAN BERKUALITI PREMIUM
Diformulasikan dengan teknologi Jepun gabungan hydrolyzed
tilapia kolagen, L-glutathione,vitamin C,triple stem cell
phytocelltec dari tomato,epal & roselle, hyaluronic acid dengan bahan semulajadi lain seperti

lemon,turnip,strawberi,maquiberry,papaya, sarang burung,astaxanthin & pinebark dimana ia bertindak 3 x ganda mencerahkan kulit

  membaiki struktur sel kulit kesan ketara selepas 14 HARI !!

 FORMULA LENGKAP
Diperkaya dengan antioksidan yang sangat tinggi membantu melambatkan penuaan kulit. Ia membantu menyerlahkan kecantikan

kulit,kurangkan radang serta keupayaan pemulihan sel tisu.

RASA YANG LAZAT
Berperisa lemon berry bukan sahaja enak diminum tetapi membekalkan
khasiat yang tinggi untuk mengekalkan kecantikan & kesihatan.

TANPA BAHAN TAMBAHAN
100 % semulajadi & selamat ,tiada tambahan gula,bahan pengawet,pewarna atau perisa tiruan. Bebas hormon,steroid dan bahan

kimia oleh SGS.

 SESUAI UTK :

- LELAKI DAN PEREMPUAN
- PERIOD BLH AMBIK TAK ADA MASALAH
- PREG MOM 4 BULAN KE ATAS
- SEAWAL UMUR 13 TAHUN DGN KADAR BERBEZA

 1 JAR TAHAN UNTUK 2 BULAN 
( 2 scoop sejam sebelum sarapan pagi & 2 scoop selepas sejam makan malam)

antara testimoni aurawhite !!





tadaaaaa...!!
sebulan penggunaan AW
kalau benda elok buat apa kita nak rahsiakan..kita share dengan kawan-kawan yang lain..
sama-sama jadi comel..sama-sama jaga aset yang dikurniakan..

kepada yang ingin mendapatkan produk ini bolehlah
 pm saya melalui facebook atau handphone (017-4093513)
harga memang berbaloi aku cakap..

DAN YANG PALING PENTING KAMI MEMBERIKAN 20 FREE GIFT BAGI SETIAP
PEMBELIAN UOLLSS...^^

HARGA RM135 (SEM) / RM145 (S&S)
FREE POS
FREE 1 SHAKER
FREE 1 3D MASKER
FREE 1 SABUN SUSU BERAS
FREE 2 EYE MASK COLLAGEN
FREE 4 FOOT DETOX PATCH
FREE 5 SHISEIDO MASK
FREE 5 PCS VITAMIN RAMBUT
FREE 1 OBUSE LIPTINT

terima kasih daun keladi..
p/s : yang beli berjar-jar boleh dapat offer..hihihi ^^


Copyright © Nonita Fabric | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in