Boleh Cari Saya di Sini

 

Ehemmmm..ehemmm..hari ini tahap kesihatan aku tidak begitu baik..ditambah lagi dengan kesibukkan ber"online"..lagi bertambah lemah..Tidur tak cukup, makan pun tak selera..huhu T-T..By da way, just nak kongsi some of my laman sosial or whatever uollzz call it sebagai medium untuk berhubung..Kalau ada apa-apa urusan, nak contact saya menggunakan apa juga cara, boleh rujuk info di bawah..


017-4093513

Nombor handphone aku, only untuk hal-hal bisnes..
Call or Mesej saja..Whatsapp-whatsapp tidak boleh..
 
 
 
Link Facebook aku, kalau tak dapat nak call guna hp number,
uollzzz boleh send mesej kat facebook..saya akan reply as soon as possible yaaa..



Link Twitter aku, baru belajar nak main benda alah ni..haha
kalau baik nak follow, follow lah yaaa..


miss_nita11@yahoo.com

Emel aku, kalau rajin sangat nak contact-contact guna emel, 
haaa..sendlah emel..dua hari kemudian baru aku reply mesej korang yaaa..
kehkeh ^^,



Link Fan Page aku, kalau sudi like lah yaaa..
jarang update sebab bisy yang amat sangat..tak tahu bisy buat apa..kehkeh



Link Page aku, amboiii..kemainnn banyak page kan..hahaha..
ini page business aku..baru buat kat facebook..
kadang-kadang kat page ni lagi cepat update daripada blog ni..
silalah like yaaaa..
sebagai tanda support korang untuk budak yang baru belajar berbisnes ini..^^,



Link blog aku, my diary, my kekasih, my sahabat..
blog inilah benda yang paling aku sayang sangat..
kalau orang nak beli sekalipun, aku takkan jual..huhu..
selalulah baca my blog yaaaa..^^,

instagram pun ada uolzz..tapi itu bukan medium berhubung kennnn...kahkah
jadi aku tak letak..malas nak cari link..sorry..

terima kasih ^^,
Copyright © Nonita Fabric | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in