saya suka tengok baju lawa


Hmmmm..makin hari makin ramai muslimah yang cantik-cantik..yang pandai bergaya..cukupp cantek..dan pastinya muslimah-muslimah ini memang menutup aurat walaupun dah bergaya mengikut trend terkini..yuppp..aku sememangnya suka sangat sangat sangat tengok orang cantik..bukan tidak bersyukur dengan pemberian Tuhan kepadaku, cuma motif entry ini untuk belajar mensyukuri kecantikkan yang Tuhan dan kurniakan kepada kita..macam biasalah..setiap orang ada kelebihan dan kekurangan masing-masing kannnn...betul tak adik-adik..*kriiikk kriiikk*

Antara muslimah yang aku suka tengok ialah Irene Nadia, Dena Bahrin, Fatin Suhana, Heliza Helmi..suka sangat tengok gaya pemakaian mereka..kadang-kadang teringin jugak pakai baju macam itu, macam ini..tapi bajet belum cukup untuk beli baju-baju begitu..huhuhu T-T

In Shaa Allah, aku akan cuba menjadi muslimah yang sejati..walaupun ada banyak cacat-celanya..aku akan usaha jugak demi bakal suamiku nanti..cehhwaaahh !! berangan..

Cakap pasal fesyen terkini kan kan kan..antara jenis fesyen yang aku suka tengok ada di bawah ni haaa..

 

  

 

 

tadaaaaa....cantek tak cantek tak (suara comel)..hihihi..in shaa Allah, nanti dah cukup bajet nak beli baju macam gambar atas tu..ameeennnnnn...sekarang tengah kumpul duit untuk buat kahwin..hahaha..

okey fine..sekiannn..nak tidur..assalamualaikum ^_^


Copyright © Nonita Fabric | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in