Tahniah ! dapat duduk hostel lagi



Alhamdulillah, dah nak study week ni memang rasa best sangat..hehe..sebab banyak kelas-kelas yang dah habis untuk semester ini..perjumpaan ko-kurikulum pun dah habis..yeayyyy !! dan tiba masanya untuk minggu aku mula mengulangkaji (konon)..hihi

Tengah hari tadi, berkejar-kejar ke sana ke sini..ewahhh..macam lagulah pulak..kelam kebut tengah hari tadi nak pergi ke kelas LSP ( kelas bi ) sebab ada listening test..tetiba bunyi noty facebook "Ariff D Conan update status"..cepat-cepat nak buka sebab nampak post dia tu glamer sikit..hahaha..tup tup dia cakap dia tak dapat desa (asrama)..eeeee..aku dengan ziqah pun terkejutlah, mana boleh dia tak dapat..dia kan SUKSIS..aku scrool sampai bawah, kawan-kawan dia duk komen..rasa macam betul pulak..tergerak hati nak call dia, dia cakap "saje je tu"..kuikui..aku pun bagilah bunyi ketawa sikit, nampaklah yang aku tak marah sebab tertipu dengan status glamer dia tu..haha..

 Haaa...ambek..nak tepek gambar ni besar-besar..haha

Masuk kelas pukul 2.15 then habis kelas pukul 2.35..homayyyyGod..geram sangat-sangat..tapi rasa happy lagi banyaklah..hihi..sebab teacher bagi keluar awal..^_^ selalu macam tu.."sayang teacher LSP"..hahaha.. tak sabar nak balik bilik, nak check dapat hostel atau tidak untuk semester depan..macam biasalah, nasib aku baik, campus online USM boleh buka tapi teramatlah slow..walau bagaimanapun..(hamboiiiii, penangan LKM), aku dah dapat tahu keputusan hostel..

jeng jeng jeng...



Perkataan TAHNIAH itulah yang buat orang happy..yelah, banyak saingan kalau nak terus duduk hostel..yea dakk..semester lepas pun dapat kumpul MYCSD teramatlah sedikit..semester ini, lagilah sedikit..by da way, jangan lupa ucap Alhamdulillah..hihi..good luck untuk rakan-rakan USM lain yang tengah menunggu kelambatan campus online loading yerrrrr...^^

bye..masa untuk tidur @-@
Copyright © Nonita Fabric | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in