Fokus Exam Pulak Dahhhh

 

"Exam around the corner"...cehh, tak ada benda lain nak cakap dah kan kalau exam dah dekat, mesti ayat glamour tu jugak yang korang selalu cakap..hehehe..minggu ini tersangatlah bisy meng"update" blog ini..sampai nak tidur pun kena berkira..hahaha..bukan apa, sebelum exam ni kena fokus dengan business then masa study week dah tak boleh nak main-main, manja-manja dengan blog aku ni haaaa..

And, Alhamdulillah again for Simple Boutique sebab sudi lamar aku sebagai agent diorang..i love..muahehehe..semakin dekat nak dekat cuti ni semakin banyak benda yang dapat jual secara online ni..rezekiiiiiiiiiii..perlu usaha kennnn..so, uolzzz kalau nak bagi support kat aku yang baru belajar berbusiness ni kenalah rajin-rajin shopping kat blog ni...kalau ada benda nak aku tolong promotekan, bolehhhh saja..just contact aku yer..^^,

Okey..okey..exam kali ini aku kena jawab 4 peeeewwwpeerrrr..hehe..semua insyaAllah boleh jawab..selepas itu, masa untuk bercuti di Sabah, balik kampung luangkan masa dengan family tercinta pulak..hambooiiii...doakan aku tau..aku tahu korang sayang aku..wekkkkk..

Sebenarnya aku dah mengantuk ni, tapi masih nak taip entry...semata-mata nak naikkan SEO blog lah ni..ishh ishh..tengok tak betapa ku sayang dengan blog ni..kikiki..petang tadi dah berhabis update baju-baju comel khas untuk uollzzz..murah memang murah..tak nak lah untung sangat, yang penting korang rajin duduk baca blog aku ni, dah kira okey dah..errkk??apa aku merepek ni..aku pun sendiri tak faham apa aku cakap ni..hmmmm

Okeylahh..aku tahu korang boring baca entry kali ni, sebab aku sendiri dah mengantuk menaip, mesti korang lagi mengantuk baca..yea dak??okeylah, happy shopping kat blog ni..byeeeee ^^,

p/s : apesal aku rasa entry kali ini membosankan erkk?? k..baiii..
Copyright © Nonita Fabric | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in