Buat-buat Sibuk

 

Haiyaaa..tengah syok mimpi tetiba handphone bunyi pulak..mesej from customer tanya pasal shawl..amboiii..awal-awal pagi dah nak shoping khonnnn..dengan mata yang masih mengantuk nak tidur terpaksa bangun capai handphone dan check stok shawl..aku ni bukan apa, kadang-kadang ada customer tanya itu ini, siap minta nombor akaun bagai..macam nak beli..last-last tak beli-beli jugak..huhuhu : (

Aku faham, sebagai saler ni kena banyak bersabar layan kerenah customers diorang..kadang-kadang ada yang banyak tanya, its okey..aku memang suka reply mesej-mesej customer..tapi yang tak bestnya, bila tak jadi beli..hahaha..macam nak gigit hujung meja sebab geram sangat-sangat..macam saja ja nak test-test mesej aku..hahaha

Hari ini bukan nak cerita pasal tu, hari ini aku nak cerita pasal benda yang aku buat..oppss..tahu lah korang malas nak baca..tapi aku suka taip-taip entry ni..hehehe..nak naikkan SEO blog..sorry tau uollzzz ^^,
Hari ni saja nak sibukkan diri..walaupun tengah ganti puasa, sebab tak nak sedih-sedih aku kena buat-buat sibuk jugak..yelahhh..my Mr. A balik kampung hari ini..selalunya makan dengan dia, so, hari ini dan 4 hari akan datang aku kena makan sorang-sorang..hmmmm..aku bukan nak buat korang menyampah pagi-pagi ni, hahaha..seperti yang korang tahu kan..aku saja taip entry entah apa-apa ni..nak naikkan SEO okey..di ulang..SEO blog..^^,

Alhamdulillah, semalam ada lah jugak customer beli-beli barang dalam blog ni..pagi-pagi tadi pun ada, then tetiba dapat "lamaran" daripada Rayyan E-Shop suruh jadi dropship..ehemm..aku ni okey saja, nak tolong korang promote-promote barang then bagi komisen seciput pun tak apa..sebab aku enjoy sangat business ni..suka sangat tengok entry blog ni banyak baju comel-comel..hihihi..macam album gambarlah pulak..

Aku tahu, hujung-hujung semester ni student jarang yang masih pegang duit banyak-banyak khonnn..kita serupa uollzzz..sebab tu aku jual barang dalam blog ni murah-murah supaya korang dapat beli dan dapat bergaya semasa raya nanti..dan aku minta maaf sangat-sangat sebab baru pagi tadi TERrajin nak update semua shawl-shawl dan dress yang masih available atau tidak..senang sikit korang nak beli khonnn.. ^^,

Baiklah, matahari pun dah naik, masa untuk mandi..hahaha..tak menyempat nak mandi-mandi bagai tadi sebab customer tanya pasal stok kannnn..hukhuk..okeylahhhhhh...nak rehat dulu..assalamualaikum..^^,
Copyright © Nonita Fabric | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in